Galerie handlowe, szczególnie te w dużych miastach, stanowią dziś kierunek wielu weekendowych wypraw Polaków, zwłaszcza jeśli są to outlety z markową odzieżą.
Na sobotnie zakupy do odzieżowego centrum najchętniej wybierają się oczywiście panie. To czy taki dzień będzie udany zależy jednak od samego kompleksu. A konkretnie od kilku zasadniczych kwestii, które powinni zostać tam wzięte pod uwagę.
Co sprawia zatem, że centrum odzieżowe można nazwać idealnym?
Szeroka oferta wielu lubianych i cenionych marek
Szeroka oferta produktów. To pierwsze, co przychodzi na myśl, gdy zastanawiamy się nad tym, jakie powinno być idealne centrum odzieżowe. Nikt nie będzie zadowolony, gdy po wejściu do galerii okaże się, że wybór pomiędzy konkretnymi butikami jest bardzo wąski. Każdy klient, a już na pewno klient wymagający lubi, gdy sklepów jest po prostu dużo.
Oczywiście znaczenie mają tu również poszczególne marki. Jeśli w centrum handlowym będzie sporo nieznanych nikomu sieciówek, to też nie wróży sukcesu. Ilość powinna iść bowiem w parze z jakością. Na ogół jednak zarówno właściciele, zarząd, jak i marketingowcy wiedzą, które marki zapraszać do współpracy.
Miejsce na odpoczynek i relaks w trakcie zakupów – strefy relaksu
Idealne centrum odzieżowe, to jednak nie tylko duża liczba znanych i lubionych marek. To również coś, co pozwala odetchnąć w trakcie zakupów.
Z myślą o wszystkich zmęczonych klientach niektóre galerie handlowe wprowadziły do swoich wnętrz tak zwane strefy relaksu. Jak wyglądają takie strefy i czym się charakteryzują?
Architekci, którym powierzono misję stworzenia komfortowej strefy relaksu zazwyczaj skupiają się w niej na akustyce. To oznacza, że wszelkimi dostępnymi im metodami starają się taką przestrzeń odpowiednio wygłuszyć – zredukować hałas do niej docierający. A co z wykładziną?
Ta powinna być wykonana z poliamidu. Jest to najpopularniejszy rodzaj włókna, wykazujący najlepsze właściwości trudnopalne. Takie wykładziny nie dość, że są gładkie i przyjemne dla oka, to jeszcze niezwykle bezpieczne. Co więcej, są też na tyle sprężyste, że nie łamią się, nie odkształcają i nie ugniatają. Przy dużej liczbie klientów jest to bardzo ważne.
A może centrum odzieżowe outlet?
Zastanawiając się nad kolejnym wyznacznikiem idealnego centrum odzieżowego, do głowy przychodzą jeszcze niskie ceny. Niestety, w galeriach handlowych na takie liczyć możemy wyłącznie w trakcie krótkotrwałych, posezonowych wyprzedaży. Na ogół za parę spodni, sukienkę czy kurtkę zapłacimy regularną cenę – sto, dwieście, a nawet trzysta złotych.
Wyjątek stanowią jednak centra, zwane outletami. One niskimi cenami pochwalić się mogą niezależnie od pory roku i miesiąca w kalendarzu.
Na przykład Silesia Outlet, a więc najnowsze centrum wyprzedażowe w Polsce posiada atrakcyjną ofertą ponad stu lokalnych i międzynarodowych marek, których produkty wystawione są w cenach obniżonych o 30, 40, 50, 60, a nawet 70 procent!
Centrum to mieści się w Gliwicach. Jego stałymi klientami są więc mieszkańcy południowej Polski, ale i turyści przejeżdżający w okolicach. Sklep usytuowany jest w sąsiedztwie ważnych dróg krajowych i autostrady A4. Stanowi zatem ważne miejsce wypadowe i punkt do którego z łatwością można trafić.
Poza tym, podobnie jak najnowsze centra handlowe, również Silesia Outlet pochwalić może się wspomnianą już strefą relaksu. Centrum wyróżniają przestronne, oryginalne wnętrza, komfortowe pomieszczenia, zielona roślinność, a nawet profesjonalnie wyposażony pokój dla rodzica z dzieckiem. Znajdzie się również coś dla najmłodszych. W Silesia Outlet prężnie działa bowiem plac zabaw.
Szukając idealnego centrum odzieżowego może się więc okazać, że będzie nim właśnie outlet. Nie dość, że posiada on wszystkie zalety klasycznego centrum handlowego, to jeszcze wyróżnia się niskimi cenami.